Foto bersama Prof. Dr. Suyanto, MM
Discussing the topic of improving the quality of service to customers in the office, so it can provide services that satisfy customers. The result will be a positive impact on profitability of the company, and improve the welfare of employees.
Friday, May 17, 2013
Sandwich-like 2013 ke Newcastle Australia
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
EXPERIENTIAL MARKETING TUKANG OJEK
17 November 2008 – 06:20 (Her Suharyanto) Diposting oleh: Hendri Bun (Rate: 0 / 0 votes) Ini adalah cerita teman lama saya, Beni namany...

-
The first impression visitors recieve when entering the reception area determine to some extent their impression of the business. Receptio...
-
Oleh: Sutirman A. Prinsip Profesionalismen Guru Guru sebagai tenaga pendidikan secara substantif memegang peranan tidak hanya m...
-
Hari ini adalah hari pertama aku masuk SMA CITA BAKTI. yang bikin aku senang hari ini yaitu gak pake seragam putih biru lagi. yang pastinya ...
No comments:
Post a Comment